Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, april 25, 2006

Hallo Allemaal,
Ik was mijn space een beetje zat,die is vaak niet bereikbaar.
en ben dus maar aan een blog begonnen
vind het toch wel leuk dat je je foto's in je verhaal kan zetten.
en de beschrijving direct bij je foto.
Alice in haar kruiwagen, die ze voor haar tweede verjaardag heeft gekregen, inmiddels maar naar buiten verhuisd.

op handwerk gebied is er weinig te melden.
mijn handen werken nog niet erg mee, en door het overlijden van mijn schoonmoeder eerste paasdag ben ik nog steeds uit mijn ritme.
vandaag een migraine aanval, die nu wel over is, maar ik ben altijd zo gammel erna.

Geen opmerkingen: