Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, mei 16, 2006

weinig te melden

Goeie morgen allemaal,

Op borduurgebied valt er weinig te melden,
wat ik gemaakt heb is een kadootje en kan ik niet laten zien, want de jarige job leest mijn blog :D

Vandaag een lekkere dag voor me eigen,de jongens zijn op schoolreis naar Helledoorn, en waren al vroeg wakker.
Rick was helemaal gelukkig zat in het groepje bij zijn beste vriend Daan, en bij meester Kars (stage meester).
En Gert was ook blij met zijn groepje, de Man van Juf Mieke ging mee, en die houd ook van achtbanen, dus volgens hem kwam dat helemaal goed vandaag hihi. en hij ging Samen met Joris, die vind hij harstikke leuk en daar kan ie lekker zich zelf bij zijn.
Gert is ondanks zijn stoere gedrag ( of juist daardoor) ontzettend onzeker.
heeft altijd het idee dat hij zich moet bewijzen.

en wat zal ik vandaag eens gaan doen??

denk dat ik maar me quilthuiswerk erbij ga pakken anders is dat niet af als ik weer les heb.
moet ook nog een RR deze maand afmaken.

Geen opmerkingen: