Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juni 25, 2006

productief dagje

Vandaag eindelijk het kussen voor mijn moeder afgemaakt,
en vind hem erg mooi geworden.
En ik was zo lekker bezig dat ik ook de top van een troost quilt heb afgemaakt,
helaas zijn juist op dit moment de baterijen van de digitale camera leeg
dus moeten jullie even wachten op een foto.

Gisteren zijn we naar Concours geweest, de clubdag van onze regio''Noord''.
Voor ons lekker dichtbij in het federatie Centrum in Ermelo.
Wouter werd 2 de in de competitie, en ik zelf 7de in het dames nummer.
Het rijden viel me erg tegen, had weer veel pijn toen ik vd kar af kwam.
Morgen maar eens aan de fysio vragen of ik niet iets van kracht training mag/kan doen, want heb echt geen kracht meer in mijn armen, ben net een oud mens.

Geen opmerkingen: