Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, augustus 01, 2006

Hiper depiep Hoera

en vandaag is de vakantie ganger hihi, Chantal jarig,
Chantal ook jij van harte gefeliciteerd, en veel plezier met kadootjes uitpakken op je vakantie adres,weet uit betrouwbare bron dat je al je kadootjes die je per post hebt gehad, netjes dicht hebt gelaten en mee genomen hebt, pff knap hoor, maar dan mag ik nu eindelijk je kadootje laten zien,
heb hem inmiddels al een hele tijd af.

En had hem bijna zelf gehouden
Hoop dat je een fijne dag hebt.

Geen opmerkingen: