Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, september 19, 2006

leuke post

Vandaag lag tot mijn verbazing mijn pakketje met quiltstofjes uit Amerika al in de brievenbus.
en ze zijn me toch mooi! Morgen neem ik ze mee naar de verjaardag van Diana, om ze aan Diana en Bianca te laten zien, maar alleen als ze een reuze slabber om doen tegen het kwijlen hihi.
oké nu weer even serieus.
Vandaag druk geweest, vanmorgen met Bianca ( de andere vd Beagles) Gordijnen wezen uitzoeken voor de boerderij, zodat de gordijnen van hun en me vader hetzelfde zijn, staat aan de voorkant wel zo netjes. En we zijn geslaagd, morgen ga ik ze bestellen.
s'middags naar de notaris voor de papierboel op te halen, zodat de papierboel voor de verkoop van het huis in orde gemaakt kan worden.
(hihi wat een zin)
daarna even schoenen uhm laarsjes voor Alice wezen kopen, mevrouw wilde geen schoenen, had leuke gezien, maar ze weigerde ze aan te trekken, nou dan sta je lekker in zo;n winkel met een dametje van twee en een half, die nee zegt, en dat dus ook meent, ze wees op mjn half hoge laarsje ''die!" wilde ze, oké, ikke op zoek naar laarsjes en toen was madam tevreden, ene ik vind ze ook erg leuk. ook nog een paar schattige pantoffels erbij gedaan.
nu nog schoenen voor de jongens, maar die hebben zo druk schema, vinden ze zelf met spelen, spelen en nog eens spelen, dat een middag schoenen passen er eigenlijk niet tussen kan. maar goed ze zullen er toch aan moeten geloven.

Geen opmerkingen: