Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, september 14, 2006

stofjes!


Ik zag dit Heksen stofje en wist gelijk dat Iris er helemaal weg van zou zijn.Dat had ze al laten merken toen Carin(ook gek op heksen) hem had besteld. en tja toen kon ik het niet laten om hem mee te bestellen voor haar.












En ja ik ben gek op sneeuwpoppen.zelfs in de zomer hihi.
Carin had hele mooie stof besteld, en vroeg waar, had ik beter niet kunnen doen.
ik was echt van plan niks te kopen, maar toen zag ik deze, en o ik was verkocht.
wat ga ik ermee doen , eerst aaien hihi.
en dan?: het panel ga ik quilten, hihi volgens een vriendin voor luie patchworkers, dus ben officeel lui nu haha.
en op les (21 sept) gaan we werken met randstof, daar heb ik een leuke kerst sneeuwpoppen randstof voor, we gaan er sterren mee maken, en als dat lekker wil kan ik dat natuurlijk ook gaan doen met deze stof!
maar eerst maar eens lekker naar kijken.

Geen opmerkingen: