Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, oktober 21, 2006

van alles


ook kreeg ik afgelopen week het kussen van de halloween exchange van Willeke binnen.
het is een heel leuk kussen, Willeke bedankt!, moet ik zeggen dat ik tot nu toe alleen maar mooie kussen voorbij heb zien komen. dus het is een groot succes deze exchange!

niks te veel gezegd hé!

deze week druk geweest om me huiswerk van de patchworkles af te krijgen! ene gelukt ook fijn nu lig ik op schema, ben zelfs alweer lekker op weg met het huiswerk wat ik nu heb mee gekregen.
maar dat gaat straks aan de kant want moet een FBi werkje afwerken hihi, maar daar heb ik zin in!

gisteren kreeg ik niet zo leuk bericht van een kennis.
waarbij je gelijk weer met beide benen op de grond staat, en weet dat je echt genieten moet met wat je hebt.
ik heb nog steeds een rot gevoel als ik eraan denk, maar weet dat hun zich nog beroerder voelen, jongens wat is dat moeilijk zeg.

Geen opmerkingen: