Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, november 28, 2006

Griep

Zo wat een week we hebben inmiddels allemaal de griep gehad.
een kort maar hevig Griepje. blehhhh.
dus veel aan patchwork heb ik niet gedaan.
ben gisteren avond begonnen met het knippen van de laatste blokken van les.
moet nog anderhalf blok, en dan kan ik gaan zitten naaien.
Ben zo benieuwd hoe hij nu word, maar heb het eerlijk gezegd wel gehad met de achtpuntige ster hihi.
stiekum al gedacht om er maar kussens van te maken, maar dat kan niet want heb Gert beloofd dat het een quiltje(1.20 bij 1.20) voor hem word.
Stom hé maar heb het even helemaal gehad met deze blokken. mischien als alle blokken af zijn en ik zie hoe leuk ze bij elkaar staan dat dan de zin weer terug komt.
zo ga nu gauw beginnen met knippen af is maar af.

Geen opmerkingen: