Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, januari 19, 2007

B 9 me eerste blokje van de Dear Jane

Omdat Alice ziek is doe ik niet zo heel erg veel. wel heb ik het eerste blokje van de Dear jane gemaakt de B9
een makelijk blokje, helaas komen de kleuren voor geen meter over.
zowel mijn scanner als de digi maken er een zooitje van.

Gisteren was Alice zo lamlendig dat ik met dr naar de Dokter ben geweest. ze heeft een verkoudheid die niet loskomt, heb nu dus medicijnen voor dr, helaas drinkt ze nog steeds te weinig en moeten we dr goed in de gaten houden, ze slaapt vandaag veel, maar als ze wakker is is ze veel beter in haar doen dan gisteren, als ze morgen nog niet is opgeknapt moest ik vd huisarts naar de dokter post met d'r.
wel zielig hoor zo'n klein hoopje mens

Geen opmerkingen: