Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, januari 09, 2007


Ik vind het leuk om ook dingen voor andere te maken, en toen ik op Carin dr groep www.regenboogkussens.nl
het thema Duitse herders langs zag komen, heb ik gevraagd of ik daar het kussen van mocht maken.
op 1 of andere manier is de lichte stof met hondepootjes erg flets op de foto, in het echie is het warmer.

Ik blijf toch een zwak houden voor Duitse herders. mijn eerste eigen hond was een Duitse Herder, die had ik gekregen van me ouders toen ik 15 werd, daarvoor had ik al 2 jr getraind met honden van me vader.

Geen opmerkingen: