Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, maart 26, 2007

gisteren

Gisteren een hele leuke dag gehad, Alice heeft zo'n leuke verjaardag gehad. met sinterklaas heeft ze een keukentje gehad en gisteren dus heel veel spulletjes voor erbij. en de nodige kleur spulletjes, dus de kleine dame hoeft zich niet te vervelen. 4 mensen bleven eten, ook dat was geslaagd had lasagna, een zuurkoolschotel die de andere erg lekker vonden, ik vind zuurkool niks, maar omdat ik gehoord had dat het in de oven wel lekker moet zijn wilde ik dat proberen, voor mij hoeft het niet meer, ene me vader heeft lasagna gegeten, hihi, voor een man die niet van dat soort eten houd heel bijzonder ene hij vond het hartstikke lekker. mijn zwager had ook geluk die kreeg voor vandaag nog zuurkool en rollade mee naar huis, scheelt hem weer een dag koken. En ik hoef geen zuurkool te eten.
zo eens kijken wat we vandaag gaan doen, de afwas hebben we gisteren gelijk gedaan (Bianca en ikke) de rest ziet er hartstikke netjes uit, lekker hoef ik me niet zo druk te maken, zo ik hoor me meisje ga dr even uit bed halen. die heeft minder last van het tijd verzetten dan ik heb. maar sávonds langer licht heerlijk zeg!

Geen opmerkingen: