Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, maart 04, 2007

zo even een betere foto gemaakt
staat beter zo hé met de sjaal die wat smaller is, ook de strikjes op de armen heb ik ietsjes smaller gemaakt zo staat het niet zo propperig!

heb gisteren een schattig kastje gehad die ga ik ophangen in de keuken en daar komt ze op te zitten, zometeen Wouter even lief aankijken of hij wil helpen met vast houden, zodat ik het kan ophangen. anders hangt het volgend jaar nog niet hihi

heb ook wat nieuws bedacht voor mijn keuken, we hebben nog van die ouderwetse gele langwerpige tegeltje aan de muur, en de keuken heb ik blauw geschilderd toen we hier kwamen wonen, ook de tegeltje bij het aanrecht zijn blauw geworden.
had ecru vouw gordijnen hangen maar ben daar niet kapot van, dus voor 1 raam een eigen gemaakt groen gordijntje. mmm leuk voor een poosje, maar heb weer een idee: ik heb hele leuke gele ruitjes stof gezien, ga daar valletjes mee maken en ze hebben ook een blauwe versie dat worden de gordijnen. en ja verder gaat alles goed

Geen opmerkingen: