Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, april 09, 2007

Hieper de piep Hoera

Vandaag is onze oudste Gert alweer 10 jaar, jee wat gaat dat ontzettend hard zeg. Al 10! hij was in ieder geval blij met zijn kadootjes, van ons een viskoffer en een steun voor zijn Hengel en een reuze hamsterbal, waar de hamster nu de kamer mee onveilig maakt, van Opa een nieuwe fiets,
dus hij is wel ontzettend verwend, vanmiddag komt de viste en zal hij nog wel meer verwend worden, zo ik ga beginnen aan de kwarktaart, nog even een doek over wat dingen halen, en dan mag iedereen weer komen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

gelukkige verjaardag Gert!

Anoniem zei

Jaaaa weer feesten!
Fijne verjaardag voor Gert!

Karen en Marc zei

gelukkige verjaardag grote jongen. He ja, mama, de jaartjes vliegen voorbij he.