Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, april 25, 2007

hoi hoi allemaal
het lijkt erop of pepper zich aangepast heeft, nog niet te vroeg gaan juichen natuurlijk, vanmorgen is ze mee naar Opa geweest en heeft zich voorbeeldig gedragen zowel in de auto als bij opa thuis. van middag ben ik de Sterrenquilt gaan sandwitchen (dubbelen) ben over de helft
heerlijk op een tafel buiten, zometeen even droog zetten en een laken erover heen doen, want het lijkt erop alsof het elk moment kan gaan regenen. nu eerst zorgen voor wat te eten.

Geen opmerkingen: