Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juni 10, 2007

leuke dag gehad

Gisterenochtend ging ik om kwart over 8 al de deurs uit om samen met Simone, naar Atelier Bep in Doesburg te gaan, eerst even langs de bank voordat ik richting Vaassen ging.
En bij Simone aangekomen eerst lekker een bakje koffie doen wat dingen van elkaar bewonderen, en daarna naar Doesburg. waar we al heel snel het winkeltje van Bep vonden, maar we waren een uur te vroeg, bep is open van 12 tot 5. dus dan maar even doesburg in, waar we Bep tegen kwamen opweg naar dr winkeltje, even staan kletsen, ene ze wist een heel leuk restaurantje voor ons. nou en dat was het ook, aan de muur hingen planken met koffiepotten borduurwerken aan de muur, en zo gezellig ingericht aan het begin zat een ouderwets snoepwinkeltje, we hebben daar heerlijk een broodje beenham gegeten met mosterd/honing saua, en dat was zo ontzettend lekker!mjammie. na het eten richting Bep gewandeld, waar we gelijk een bakje koffie kregen, en heerlijk aan tafel met bep hebben zitten kletsen, het is zo'n ontzettend leuk winkeltje, zo gezellig, je kan er we een dag in door brengen ondanks dat het klein is, klein maar zo knus! natuurlijk ook nog wat gekocht, en daar na via de toeristische route weer terug naar Vaassen, onderweg in de auto heerlijk zitten kletsen, voodat we het wisten was het al 4 uur voordat we weer in Vaassen aankwamen.
dat gaan we nog eens doen. onderweg zagen w enamelijk nog wat leuke dingen die we nog willen zien, en dat doen we de volgende keer op de heen weg hihi,
oja thuis gekomen (om 9 uur sávond s, was naar me vadere gereden vanaf Simone) lag er al het pakje met stofjes van webfabrics op tafel, en ze zijn mooi!!!

Geen opmerkingen: