Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, augustus 17, 2007

heerlijk zitten prutsen deze week.





heb eindelijk de theemuts van atelier Bep gemaakt, wel iets aangepast, op de hare staat op de ene kant een kip, op de mijne ook, maar op de andere kant een engel en omdat ik niks met engeltjes heb, heb ik een ander patroontje van haar vergroot en die er op gemaakt,


gisteren begonnen aan een Bunnie uit het spring craft boek(Tonn Finnanger-Tilda Hus) en het lijf is af, moet alleen nog een gezichtje maken, en kleertjes, de kleertjes zijn al wel geknipt, maar omdat deze oen eerst nog even knoopsgaten in de theemuts wou maken zodat die af zou zijn, maar geen tornmesje kon vinden, en dus de schaargebruikte, waardoor ik in mijn vinger knipte, en jee wat bloed dat zeg! wisten jullie al dat ik niet tegen me eigen bloed kan, dus je raad het vast al, ik viel flauw, oei, Gelukkig had ik Rick al Wouter laten halen, en die heeft me gauw een pleister opgedaan, maar vandaag ga ik de kleertjes maken































this week I did a lot of sewing, so I had a great week, It feels like a real Holiday, just do what i like to do, and the others of the famliy did the same, but they did what they like to do, so a happy family (lol), i made the tea cosy from atelier Bep, only she made an Angel on it and I made a little girl (ith is also a pattern from Bep only smaller so I enlarged it).yesterday i start sewing the Bunnie from the spring craft book from Tonn Finnanger-Tilda Hus, i only have to make a face and clothes. but first i wanted to make buttonholes in the teacosy, so i did, and then cut the buttonholes open, o! boy I wish i had'nt done that, Because I cut in my finger, and because I can not see my own blood i fainted ( is that the wright word?) Rick went to Wouter and he put a plaster on it. Today i will try to finish the bunnie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Jacqueline, everything's gorgeous!

Judith zei

De theemuts is schitterend en ben benieuwd naar je konijn.