Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, januari 27, 2008

jihoe

Vandaag heb ik blok nr 13 afgekregen. pffff lekker zeg, ga zo beginnen om de sashings te snijden (hoe noem je dat ik goed nederlands? stroken?) zit te twijfelen zal ik die er met de handaanzetten, zodat het handgemaakte quilt word, of zal ik toch maar de machine gebruiken zodat hij sneller af zal zijn, mmmm Dilema, hihi gelukkig heb ik nog even moet ze nog snijden.
oja nog een vraagje aan jullie, als ik aan een tentoonstelling mee wil doen met deze quilt, dan mag je geen foto op het internet plaatsen, maar mogen de wip foto's wel, zoals ik nu gedaan heb? wie heeft antwoord voor mij? ene hoe groot moet dan de ophang strook zijn ik weet over de hele lengte vd quilt maar hoe breed?

2 opmerkingen:

Judith zei

Ik dacht dat per tentoonstelling verschilt. De wedstrijden mag je dacht ik nergens laten zien ook geen wip's, bij andere tentoonstellingen, mag hij alleen niet ergens anders al hebben gehangen.

Annelies zei

Volgens mij is de quilt in ieder geval te groot voor een tentoonstelling van het Quiltersgilde.
Per tentoonstelling is er verschil over vooraf publiceren.
Ik ben vandaag op de helft met het quilten van de rand.