Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, april 15, 2009

quilten

Heb de smaak van het quilten te pakken, heb bewust nog geen vulling voor het vulpotlood gekocht, en ben gisterenavond begonnen om een 8 puntige ster te tekenen (op een groot ff vlak) op de 8 puntige sterrenquilt. en heb hem ook al gequild. Jippie. Heb besloten omdeze eerst af te quilten voor dat ik met de SBS verder ga.
Lief hé dit filterzakjes houdertje, staat op mijn verlanglijstje.

1 opmerking:

Judith zei

Pff gelukkig, want ik kom even niet aan de sbs toe en begin een beetje achter te lopen. Hoop dit weekend er tijd voor te hebben.
Ben benieuwd hoe de quilt aan het worden is.