Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, juni 18, 2009

quiltbee

Vanmorgen weer naar de quilbee geweest bij Magda in Oldebroek(magdaleentje), helaas zijn er 2 damens gestopt, maar hebben we weer 3 leuke dames erbij. Het was erg leuk om weer midden tussen alle stofjes te zitten, maar ik heb me ingehouden, al werd het me wel moeilijk gemaakt, met rollen van 5,5 inch breed met zulke mooie stofjes, maar heb me ingehouden ik heb nog zoveel dingen liggen die nog zo leuk zijn om te maken, en om die berg nu aan te vullen gaat me te ver. Ga alleen iets kopen als ik het nodig heb om wat af te kunnen maken, goed voornemen toch?
Heb op de Bee harten zittenquilten op Alice dr quilt, had geen sterretjes geknipt liggen om mee te nemen, vannavond nog wat hartenquilten, en morgen maar weer aan de sterretjes.

Geen opmerkingen: