Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, juli 09, 2009

feestje

Gisteren hebben we eindelijk Gert zijn verjaardag met vriendjes gevierd, We zouden gaan forelvissen in 't smallert, omdat ze daar ook een leuke speeltuin met kanovijver hebben, voor het geval het vissen te lang zou duren, maar helaas goot het gisteren bijna de hele dag, dus smorgens gauw voor een alternatief gezorgt. Het ecodrome in zwolle. In eerste instantie was Gert erg teleurgesteld dat het vissen niet door ging, maar eenmaal in ecodrome kwam hij zeggen dat dit toch wel heel leuk was.

Gert zijn favoriet, een papagaai, ooit wil hij er 1, maar nu is hij nog tevreden met zijn parkieten.

Helaas hield halverwege de camera er mee op. De batterijen waren leeg. snik snik. het was een leuke dag, maar ben nu helemaal op! geeft niet had het er voor over.

1 opmerking:

Mary zei

je hebt toch nog een heleboel leuke foto's gemaakt !! wilde daar ook wel eens heen, maar het is er nooit van gekomen en nu zijn die kids van mij echt een beetje te groot voor ....... fijn weekend !