Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, augustus 07, 2009

operatie keuken

Gisteren de buurman lief aangekeken en die heeft balkjes op maat gezaagt en het keukenblad wat er boven op ligt ook, toen we hier kwamen wonen is er een nieuw blad op gemaakt en daar was een stuk van over, en gelukkig had ik die bewaard, en kwam die nu heel goed van pas.
En van morgen alles in elkaar gezet, moet het nog schilderen, en wil hier een gordijntje voor maken. oja heb ook nieuwe knopjes gekocht voor de kastjes zwarte.




1 opmerking:

Ingrid zei

Goed zeg! Op de wijnkelder kon ik het plaatje niet zien, maar hier wel. Ziet er goed uit. Ook weer laten zien mét gordijntje en knopjes hoor.

Groetjes Ingrid.