Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, oktober 12, 2009

flying geese

20 stuks zijn er gemaakt, ik maak ze op de naaimachine dus dat gaat leker snel, heb op het internet een manier gevonden waarmee je er 4 in eens maakt zonder dat je wat versnijdt. zal de link plaatsen als ik hem weer heb gevonden. zoals jullie zien maak ik ze van mijn timbleberrie stofjes die ik overhoud van het Timbleberrie 3's company block of the month.
en omdat ik het niet kan laten nog een foto van de jongepoesjes, ze zijn al heel erg gegroeid, kan ook niet anders ze lurken de hele dag.foto maken valt niet mee omdat moeder poes er steeds voor gaat zitten. zo meteen ze eerst even een schoon bed geven zie ik.

7 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Hoi Jacqueline,

Mooie gansjes heb je gemaakt en je gaat lekker snel. Ben benieuwd naar die link, goed zoeken hè LOL
Wat een schatjes, die poesjes!

Mascha zei

Je gaat lekker snel met je gansjes. Het blijft lief, he.
Groetjes Mascha

katrien zei

Je gaat flink vooruit met de gansjes.En wat zijn de kittens schattig.

Peti zei

Hé wat leuk, dezelfde methode! Dat gaat lekker snel en dat mag ook wel eens ! Hoe gaat het met je schouder? Wat een liefies die katjes. groetjes Peti

Klaske zei

dat gaat zeker snel! Ze zien er leuk uit hoor!en wat zijn die katjes schattig!!!!!!

Yvonne aka sommeke zei

Mooie snelle gansjes en errug lieve kittens!

Marie-José H zei

Oh, wat schattig zo'n nestje kittens.
Je hebt al heel wat flying geese gemaakt.