Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, november 01, 2009

Blok 4

Alweer 1 nov, en dat betekend dat de nieuwsbrief van Magdaleentje vandaag uitkomt , met daarin blok nr 4 van de Sampler. Best leuk om blokken te kiezen die ik zelf erg leuk vind, en ook wel een uitdaging want iedereen moet ze kunnen maken, maar ik hoop dat de beschrijving die jullie krijgen zo duidelijk is dat dat wel moet lukken.










2 opmerkingen:

katrien zei

Leuk blokje.

Tineke Machiela zei

ik heb em gister gemaakt ,nog ff een foto en dan op de blog..
mooi blok :)
tot de volgende ....
Grt,Tineke