Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, november 17, 2009

christmas ornament exchange

Ik doe mee met 2 kerst ornamentjes exchanges, en gisteren vielen ze allebij in de brievenbus.

deze heb ik gehad van Dineke

en deze van Astrid
Kan wel zeggen dat ik dus goed verwend ben, want ze zijn beiden heel erg mooi! Ben alleen best zenuwachtig over mijn eigen ornamentjes, want die zijn een stuk kleiner ongeveer 7 bij 7 cm. en ik hoop dat de ontvangers niet te veel teleurgesteld zullen zijn.


2 opmerkingen:

Katrien zei

Wat een leuke kerstornamentjes.

Jantine zei

Hoezo zenuwachtig? Waren er geen voorschriften over de maat? Jouw kennende is het vast klein maar fijn en persoonlijk hou ik daar wel van ;-)