Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, januari 04, 2010

magdaleentje sampler

Nog geen week geleden, mailde Tertia, dat ze graag wilde beginnen met het sampler project dat ik voor Magdaleentje haar nieuwsbrief doe. even wat uitleg gegeven over het printen van de pdf bestandjes, en vandaag kreeg ik al een af blok in mijn mailbox. Een heel mooi blok en dat te bedenken dat ze pas in Nov is begonnen met quilten. Heb er alle vertrouwen in dat de andere blokken net zo mooi gaan worden.en ik mocht het blok hier laten zien van haar.

Goed hé!

2 opmerkingen:

Tertia Mulder zei

Hoi Jaqueline,

Ik voel me vereerd dat ik een plaatsje op je blog heb gekregen. Mooi is tie he ;-) al zeg ik het zelf. Ik ben er stiekum best wel trots op.

Groetjes
Tertia

Wendy zei

This is a very pretty block.