Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, juni 03, 2010

magdaleentje quilt sampler blok 11 en nog meer

Blok 11 alweer van de Sampler die in de nieuwsbrief van magdaleentje staat, ben al druk bezig met het laatste blok, wil graag de top in elkaar hebben voor dat de volgende nieuwbrief uit komt.

Doe bij Magdaleentje mee met een Block vd maand de lovebird lane, en dit is het eerste blok, moet nog wel de aplicatie vast maken met een festonsteekje. heb hem gemaakt op de machine, ben best trots op mezelf. het quiltje wat uit het mandje steekt, is in 3d hij heeft een achterkant, is best grappig!
Hoe gaat het hier verder, we hebben allemaal flink de griep gehad, die wel 14 dagen in ons lijf heeft feest gevierd. wat word je daar gaar van zeg, We zijn allemaal weer beter en het gewone leven gaat weer zijn gangetje.
De jongens zijn druk aan het repeteren voor de groep 8 musical, gaan 9 juni een paar uurtje naar de nieuwe school, en de week erop op schoolkamp.
Gisterenavond was de laatste les vd basiscursus, ze hebben geleerd een bies aan te zetten, en ophangsleuf. mee te naaien (ze hadden een proef lapje gequild)
uit leg gehad over hoe de blokken tot top te maken, hoe je stroken snijd etc, een drukke avond dus. ben natuurlijk weer vergeten om mijn foto toestel mee te nemen.

1 opmerking:

Isabella zei

Wat een leuk blok met die vogeltjes.