Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, juli 27, 2010

lief


Gisteren ochtend geboren, 2 rode en een driekleur, en ze zijn groot, zeker in vergelijking met het vorge nest, deze zijn bijna de helft groter. Het was niet helemaal de bedoeling netjes binnen gehouden tijdens de krolsheid, zeker 3 weken! en toen we dachten dat het over was, liet ze zich dekken, en ja Bingo! De driekleur blijft zowiezo en als we voor de andere geen goed tehuis vinden blijven ze ook, dat is het voor deel van buitenaf wonen. Ik doe mee met de Applique Posy Needle Case Swap (naaldenboekje met apliqatie ruil) op http://quiltinggallery.com/. En dit is wat ik gemaakt heb. ik heb iets toegevoegt , namelijk de vakjes aan de binnenkant. en mijn partner wilde Bright colours. ( ene ja we mochten het laten zien, maar geen naam noemen). deze week gaat ie op de post.

ene even trots zijn:
Dit is onze oudste, een fanatiek sportvisser, Hij heeft zich geselecteerd om eind augustus mee te doen aan het NK jeugd sportvissen.

1 opmerking:

inge zei

hoe schattig die prachtige katjes!