Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, augustus 15, 2010

Feestje

Gisteren werd Rick 12 jr, en vandaag hebben we dat met de familie gevierd, We hadden iedereen uitgenodigt om te komen eten, (word een beetje een traditie) en dat was weer zeer geslaagt, maak dan een lopend buffet, lekker makelijk en een ongedwonge sfeer.
dit jaar stond er op het menu:
pilaf met rijst
gebakken aardappeltjes
kip uit de oven
sla
prei/kerrie schotel
quiche
gevulde courgette
en lasagna
en als toetje : aarbeien met mascarpone creme (jammie) en een bananentoetje.ook zelf gemaakt.
ik had natuurlijk te veel pilaf, dat kan ik nu eenmaal alleen maar in het groot koken, en er is een halve schaal prei kerrie over, maar de rest is allemaal op, maar goed dat ik niet in het klein kan koken hihi. maar het voonaamste was dat het heel erg gezellig was, en iedereen met heel veel smaak zat te eten, zowel groot als klein.

1 opmerking:

Simone zei

Klinkt goed... Nog gefeliciteerd!

En nu is de vakantie alweer voorbij en hebben we nog niets afgesproken....