Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, september 29, 2010

ben dr nog

Ik ben druk bezig, heb de patronen voor de elk wat wils deelnemers gemaakt en opgestuurd naar Magda, en ben druk bezig met het quilten van Alice dr quilt, er komen allemaal hartjes op,
Heb sinds afgelopen zaterdag een quiltring op een standaard en dat bevalt super goed. prik steeds een paar steekjes en dat gaat goed. weer een quilt met fleece erin, en dat quilt niet echt makelijk, maar hij was al gedubbeld zelf al een paar hartjes gequild, en nu stug volhouden tot dat hij af is, ondertussen aan het bedenken hoe ik het volgende elk wat wils project ga maken, het idee is er al wel, nu nog uitwerken. tot gauw met een berichtje met foto's? want dit is natuurlijk maar en saai bericht.

2 opmerkingen:

Miranda zei

fijn dat je er zo lekker mee aan de gang gaat!

Jantine zei

Heerlijk hè, zo'n quiltirng op standaard, ik pak hem er ook regelmatig even bij!