Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, september 01, 2010

hexagonetjes update

Op verschillende weblogs zie ik op woensdag de hexagon bloemen voorbij komen, dus ja dan moet ik vandaag ook maar even laten zien hoe ver ik ben. nou niet zo heel ver, heb wat veranderd, en iets erbij, zover ben ik nu:


ene ik vind het nog steeds leuk om te doen.

De rede waarom ik niet zo opschiet is. omdat ik een patroon aan het schrijven was, voor de elk wat wills van magdaleentje voor de maand sept, Doordat op mijn pc een virus zit, moest ik overgaan naar een andere pc, en ja daar staan niet mijn programma's op, en ik durf de bestande niet over te zetten naar deze pc. dus het kost nu meer tijd dan normaal want moet alles over doen, het was zelfs een heel gedoe om de printer/scanner aan te sluiten. maar goed bijna alles werkt zoals ik het wil. alleen staan al mijn ontwerpen op die andere pc. boehhhh.
maar goed vandaag worden ze geprint en gaan ze morgen de deur uit naar magda, eerder gaat echt niet lukken, we hebben vanmiddag een Crematie, een hele lieve Vriendin van ons is overleden, en dat voelt knap knudde, was er opstandig van, het lijkt of alleen de "goede mensen" ons verlaten.

1 opmerking:

Diana zei

Wat vervelend dat het je nu even zo tegen zit maar ik hoop voor je dat je weer goede nieuwe vrienden tegen gaat komen en dat je computer weer snel beter word!
Sterkte!