Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, september 22, 2010

pippi Langkous

zo ging onze grote dochter vanmorgen naar school, haar juf vierd haar verjaardag. dus ik was vanmorgen druk met dr haren vlechten met ijzerdraad en oranje wol. de rest komt uit een spuitbusje. gisteren nog even snel het short genaaid.

5 opmerkingen:

Simone zei

Kijk nou, wat lief! En ze wordt zo groot!!!

Yvonne aka sommeke zei

Wat een superschattige Pipi!

Mascha zei

Echt Pippi!!!
Groetjes Mascha

Diana zei

Altijd leuk zo'n Pippi in de klas! Dat is alvast een geslaagde juffenverjaardag (en ik kan het weten want ik heb nu zelf een groep 1/2)!

Grietje zei

Geweldig goed gedaan zeg!