Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, januari 14, 2011

Huiswerk

Afgelopen dinsdag was de eerste les, en het was erg leuk en leerzaam. we hebben geleerd hoe we het eerste blok de jacob's ladder moeten maken, en we hebben het nodige aan huiswerk mee gekregen. Bepalen welke kleuren we in dit blok gaan gebruiken, Om advies van Laura alle stofje gescand, en geprint, en toen gaan spelen.dit is dus de papierenversie van mijn blok

Had het eerst geprobeerd in EQ7, maar daar kreeg ik geen duidelijk beeld vd stofjes. we moeten hem 8 keer maken en 4 halve. dat is het huiswerk voor 1 feb en ook nog wat voorbereiden, voor het volgende blok wat we gaan maken. morgen maar eens een beginnetje maken met het snijwerk, vanavond al uitgerekend hoeveel ik waarvan moet snijden.

word vervolgt.

4 opmerkingen:

Shirley zei

Een mooi blokje (van papier), en wat een idee zeg, om de stofjes te scannen, maar het kost wel een kapitaal aan inkt, maar ja, het bespaard ook in kosten voor fout gesneden/gekozen stof.

Heleen zei

Wow!! dit zie er al goed uit. ook al is het papier lijkt net echt!Succes nu met de lapjes.

Diana zei

8 keer maken voor 1 februari, dat is een hoop huiswerk! Mijn huiswerk is veel minder maar moet wel met de hand gemaakt worden, dat scheelt natuurlijk ook.
Ik heb zelf EQ6 en gebruik dat ook om dingen uit te proberen of ik rangschik de stoffen zodat ik een beeld heb van wat het blok wordt.
Succes met je huiswerk!
Diana

veronique zei

ik vind het alvast een mooi blokje hoor dat je samengegesteld hebt met die kleurtjes