Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, februari 03, 2011

Masterclass schilderen en tekenen

Bij Rick op school geven ze Masterclasses voor ouders, en ik had gekozen voor tekenen en schilderen.Vorige week woensdag hadden we onze eerste les en gingen we een knoflook na schilderen, zo is de mijne geworden, Alice vond dat het op een pompoen leek en de jongens hielden zich stil, mmm is dat een goed teken hihi. Gisteren avond deze afgemaakt en begonnen aan het na schilderen van een foto van 1 van de poezen, volgende week gaan we die op doek zetten en niet meer op papier, spannend!

1 opmerking:

Shirley zei

Je hebt het er maar druk mee, ik vind de sampler zo mooi worden, en ook lekker tempo maken, geen tijd om je te vervelen.