Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, februari 20, 2011

Rick zijn quilt (die vd verjaardagsstroken) is op de bies na klaar, en Gert wilde ook wel een grotere quilt voor op zijn bed, maar in de kleuern wit/zwart wat grijs mag ook nog, net samen op google zitten kijken naar wat hij leuk vind en het word een string quilt
Ik ga hem maken zoals ze in het youtube filmpje in het berichtje hierboven laten zien, het lukte niet om ze samen in 1 bericht te plaatsen. Volgende week op de handwerk beurs eens zien of ik stofjes kan vinden, ik zou nu al wel willen beginnen, kijken of het net zo makelijk gaat als dat ze laten zien.

Geen opmerkingen: