Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, mei 25, 2011

Blok van de week

Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuw tabblad toegevoegd (Bovenin onder foto)
daar kunnen jullie vanaf vandaag elke week een blokje van 15 cm downloaden.
Ik wil een sampler maken voor op ons bed. lang heb ik zitten twijfelen of ik een dear Jane of toch de famers wife sampler quilt zou gaan maken, beiden erg mooi. Al denkende bedacht ik me dat ik ook best zelf een sampler kan gaan maken, met blokjes die ik leuk vind, er zal van alles in komen, makelijke blokken (zie blok 1) maar ook moeilijke blokken aplicatie's en verder zie ik wel wat op mijn pad terecht komt. Ik hoop dat het plaatsen van de blokken een stok achter de deur zal zijn.

Gisteren toen ik aan het zoeken was naar stofjes om het te kunnen maken, kwam ik de stof tegen van de mysterie van Timbleberrie's de jellybeans, hier had ik alleen de eerste 3 blokken van gemaakt, en verder niet gekomen, toen ik alles binnen had vond ik het resultaat niet mooi, maar de stofjes zijn wel mooi, en zoals normaal is bij timbleberrie projecten zoveel dat ik mijn sampler quilt hier van ga maken, niet de kleuren die je van mij zou verwachten, maar het word tijd dat ik mijn stofjes die hier liggen eens ga gebruiken.tijdens het zoeken kwam ik ook nog wat felle kleurtjes tegen en daar ben ik ook dit blok mee aan het maken.

4 opmerkingen:

Carin zei

Ik heb het blok binnen gehaald, kan op die pagina van het tabblad geen reactie achterlaten dus daarom maar hier :-)

Rina zei

Leuk dat jezelf een sampler gaat maken. Het eerste blok ziet er veelbelovend uit.

Anoniem zei

Jacqueline,
Wat een superleuk idee en wat fijn dat wij de patroontjes ook mogen hebben van je.
Heb alleen al op verschillende manieren geprobeerd het uit te printen maar krijg de juiste maat niet ook niet als de schaal op geen staat.
Heb geen idee wat nu verder nog te doen om de juiste maat te krijgen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor de patronen.
Groetjes Marjan

Jantine zei

Grappig is dat, ik herken precies wat jij beschrijft... twijfel welke je zult maken en dan gewoon doen wat je zelf wilt doen. Misschien kun je bedenken hoe groot de blokken allemaal moeten worden en dan gewoon gaan verzamelen. Ik ben benieuwd naar het resultaat...