Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, juli 13, 2011

Harry Potter

Gisteren avond was er hier in de bioscoop een marathon uitzending van Harry Potter the deathly hellows,
deel 1 in 2D en deel 2 in 3D. Rick onze middelste heeft al de boeken gelezen. en daarom zijn we gisteren samen er naar toe geweest. zag er een beetje tegen op omdat het wel een hel;e lang zit zou worden, maar dat viel reuze mee, in de pauze (na deel 1) kregen we een hapje vd bioscoop, en om 12 uur begon deel 2, die eigenlijk voorbij vloog. het is wel heel leuk om hem in de biscoop te zien, zal verder niks verklappen niet leuk als je nog wilt gaan kijken. maar vandaag doe ik weinig we kwamen om half 3 pas thuis.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat lijkt me idd een hele belevenis, maar wel gaaf!!