Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, september 11, 2011

gisteren

Gisteren stond op het programma om achter de naaimchine te kruipen om blokken te maken voor de naaimachine sampler, maar de dag liep heel anders, Onze oudste heeft 2 brand ganzen en dame en een heer
Voorheen woonde ze in het weiland en hadden een grote vijver om te zwemmen, alleen vonden ze het weiland niet groot genoeg, en gingen met regelmaat op stap, niet handig, dus zijn ze verhuis naar mijn tuin, daar stonden voor namelijk grote struiken etc,  met fijn gaas afgezet, een andere vijver iets kleiner ingegraven die was helaas lek, toen maar een specie kuip, werkte ook maar ik vond dat niet ideaal. dus na lang zeuren is de grote vijver uit gegraven en moet er dus een nieuw gat gegraven worden, en ik heb mee geholpen, tja het was mijn idee! zo liep mijn dag heel anders, dan dat ik bedacht had toen ik opstond. En wat was ik moe gisterenavond, maar wel lekker moe.

ene nu ga ik wel stofjes snijden, de heren kijken formule 1.

Geen opmerkingen: