Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, oktober 18, 2011

Diamonds update

Ik baalde dat ik niet verder kon en ineens bedacht ik me dat ik nog ergens een grote lap licht geel moest hebben liggen, en ik heb het gevonden en het past, zelfs de stof voor de hoeken die ik dacht dat te druk zou zijn past nu mooi, dus ik kan verder.
 hier heb ik de stof er even onder gelegt om te zien of het mooi zou staan.

daarom heen een roze/rode randje en dan een brede rand, twijfel of de stof die ik in gedachten had wel mooi staat, word vervolgt oja op de lichte vlakken komen aplicaties, dan lijken ze niet meer zo aanwezig.

Geen opmerkingen: