Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, oktober 11, 2011

laatste quiltles

Vandaag hadden we de laatste les alweer, en het was erg gezellig best jammer dat het nu over is. we hebben veel gedaan, eerst gezellig zitten kletsen en elkaars werk bewonderd, daarna zijn we mijn top gaan sandwitchen meet van die krome naalden, en zo met zijn vieren was het zo gedaan. daarna de naaimachines op tafel. maar eerst een broodje eten in de keuken, voordat we verder aan de slag gingen, we moesten een oefen sanwitch meenemen om daarop in de naad te gaan doorquilten, en daar heb ik weer veel van opgestoken, dat ik het nu wel aan durf om dat ook op mijn grote quilte te gaan doen.

deze quilttop hierboven is door Yvonne gemaakt.
en met deze is Esther bezig, estHer ligt even stil in julie bevallen van Wouter, inmiddels weer een paar dagen aan het werk, en dan een gezin van 4 kinderen, dan hoef ik jullie niet te vertellen dat haar dagen om vliegen. er onder hangt de quilt van laura.

Geen opmerkingen: