Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, oktober 15, 2011

machinaal quilten

De laatste les was o.a. het machinaal quilten, op een oefenquiltje.

Dit lukte best wel goed, en dus durfde ik het wel aan om het op de "echte" quilt te gaan proberen

inmiddels 2 lange lijnen gequilt, en hem weer opgeruimt want anders begeven mijn schouders/nek het, elke dag een stukje dan komt hij ook af. ga vanmiddag het topje tot kussen maken

2 opmerkingen:

Shirley zei

Goedzo, elke dag een baantje,dan komt hij ook af en blijft je lijf heel!

Annie zei

Lijkt mij inderdaad ook wel erg zwaar om een grote quilt machinaal door te quilten.
Maar een leuk oefenlapje heb je gemaakt, het ziet er heel netjes uit voor een oefenlap.
Groetjes Annie