Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, december 18, 2011

kerst sfeer

Al sinds eind nov ben ik aan het kwakkelen, begon met ontsteking in mijn hoofd, die maar niet over wilde gaan, en ik vermoed dat ondertussen mijn schildklier bedacht om ook maar weer eens vervelend te gaan doen, mijn evenwicht orgaan is van slag, sta niet erg zeker op mijn benen, hierdoor kwam het er maar niet van om ons huis in kerst sfeer te brengen, Wilde 2 mini kerstboompjes in pot, zodat de katten er niet met de boom vandoor zouden gaan. maar ja heb weinig zin/behoefte aan winkelen op dit moment, had zelfs bedacht om maar helemaal niks te versieren dit jaar, maar goed hier voelde ik me ook niet echt goed bij! We hebben een hele mooi nepboom, die door de katten al een poos niet gestaan heeft (vandaar die miniboompjes, die ruiken trouwens wel erg lekker) maar ja de hoek war die moest komen te staan lag vol met Alice dr Rommel( uhm speelgoed) Alice heeft die samen met dr grote broer naar boven verhuisd (waar het na de kerst ook blijft hoop ik) en Gert heeft de boom in elkaar gezet, ik de lichtjes erin en Alice heeft hem versierd met dingen die niet kapot kunnen, de ballen van 55 jr oud van mijn moeder geweest heb ik er maar niet in gedaan. de sneeuwpoppen staan er er weer, wat lijstjes met kerst borduurtjes en ik ben blij dat het er staat , veel gezelliger. en de katten die doen alsof die boom er altijd al stond even eronder gesnuffeld en het was goed.

2 opmerkingen:

yvon zei

Wat naar dat je je zo akelig voelt. En stoer dat je toch de moed bij elkaar geraapt hebt om het huis te versieren. Beterschap. Hopenlijk wordt het komend jaar beter voor je.

Johanna Zweden zei

Ik wens je beterschap toe, en ik hoop dat ondanks alles je toch een fijne kerst zult hebben
Heerlijk dat de katten jou boompjes alleen laten
Ook wij hebben geen boom, want ook onze kat , vind het prachtig en dan heb ik een extra piek en de ballen vliegen om onze oren,
Gisteravond ging hij er met een kerstman van door, want die heeft een jas van bont aan, en meneer vind dat heerlijk om op te kouwen
Groetjes Joke en strekte