Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, januari 01, 2012

huisjes bouwen

vandaag gaat het huisjes bouw project van start, ik heb 3 van die ienieminie huisjes af, maar of ik die nu leuk vind om te maken, mmmm, daar ben ik nog niet over uit eigenlijk.dus die gaan verwerkt worden in een kussen. maar een huizen quilt maken staat al langer in de planning dus heb ik besloten om mijn eigen huizen te gaan bouwen,  die heb ik hier al eerder laten zien.
deze huizen zijn verre van ieneminie 27 cm zijn ze( dat is de maximum maat die ik kan printen, zonder stukken aan elkaar te hoeven plakken). zo groot werken is niet mij ding, maar ik heb ze zo groot gezien en die quilt was geweldig, de rode stofjes en de witte achtergrond zijn al gewassen en roepen heel hard. mischien kan ik vanavond de eerste laten zien. en die kleine huisjes zal ik op de foto zetten als bewijs dat ik ze aan het maken ben.

ps: mocht er belangstelling zijn voor deze grote huizen geef dan even een gil dan plaats ik het patroon. is even wat gewijzigt, als je me een email stuurt stuur ik je het patroon, waarom zo, omdat ik wel eens wil weten hoeveel mensen het graag willen hebben. mijn email vind je in mijn profiel.

12 opmerkingen:

pauline zei

Ohhh, wat vind ik de rode huizenquilt mooi. Ik doe ook niet mee met het huisjesvirus. Maar stiekem had ik het plan opgevat om op mijn manier mee te doen. Namelijk 1 grote blok per week, dat zouden er ook 52 zijn op het eind van het jaar. Ik was nog aan het twijfelen, maar jouw foto trekt me toch wel over de streep. Als het niet teveel gevraagd is zou ik het patroon best graag willen hebben. Dan hoef ik niet al mijn boeken na te gaan.
En natuurlijk een goed 2012 in goede gezondheid en veel creativiteit .
Groetjes,

Terray zei

Jaja overal worden er huisjes gebouwd....Ik ben bezig met de bom "bless this home" dat zijn weer andere huisjes.
Net als Pauline zat ik ook al te denken om elke week een huisje te gaan bouwen, maar dat zal vast een project voor volgend jaar ofzo te gaan worden. Wel heb ik belangstelling voor je patroon want dit ziet er ontzettend leuk uit....alvast voor volgend jaar ;-)

Ik wens je veel creativiteit in 2012
Groetjes
Tertia

needlesandpins zei

What a nice way to build your own houses. And I like the red & white style you have choosen.
I would be very interested to get this pattern because I do not own the EQ program to remodele the houses. I am fond of the bigger ones, too. Thanks for your offer!
Brigitte/A

Anoniem zei

Wat een geweldig patroon is dit.
Die kleine huisjes bouwen is mij te klein.
Zou ik ook jouw patroon mogen hebben.
Groetjes Marjan

marjolijn zei

Grootse plannen, Jacq. Ik wens je een heel creatief 2012 toe.
gr. Marjolijn

Gonny zei

Die kleine huisjes zijn ook niet helemaal mijn ding, terwijl ik graag mini-quiltjes maak. Maar alles zonder "verplichting". Die schoolhuisjes is en blijft een mooi/leuk patroon. Wie weet maak ik die ook nog eens.
Prettige voortzetting van nieuwjaarsdag en voor de rest van het jaar alle goeds!

Anoniem zei

Dit vind ik prachtige huisjes. De andere zijn mij echt te klein! Ik ben heel benieuwd naar de vorderingen in jou quilt. Graag zou ik een patroon van deze huisjes op het blog zien!

Happy new Quilting year!
Petra.

Anne Cevat zei

Die kleine huisjes roepen ook steeds naar me maar ik weet nu al dat het me niet gaat lukken om iedere dag een huisje te maken dus zou het een tienjarenproject worden. En daar van heb ik al genoeg projecten liggen dus begin ik er niet aan. Maar nu lonkt jou project wel heel erg, graag zou ik jou patroon willen ontvangen.
anne@pjcevat.nl
Anne

Guusje, zei

Ook voor jouw een goed, gezond en creatief 2012 en wat heb je een mooie huizenquilt ontworpen.

Klaske zei

ik heb er al één gemaakt, maar het worden er bij mij echt geen 366....

sylvia zei

ja, deze quilt ken ik:prachtig dat rood met wit!!!
ik heb mijn ieniemieniehuisje klaar (en eigenlijk al meer) en ga nog even door!
groetjes,Sylvia

Jantine zei

Nou pas maar op wat je zegt, ik ehb al zeker 400 tot 500 keer het patroon van de kleine huisjes verstuurd de laatste twee weken ;-)