Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, januari 02, 2012

missie geslaagd

Even pronken met andermands veren
Vorig jaar uhh het jaar daarvoor najaar 2010 heb ik een basis cursus gegeven  aan 5 dames. de laatste les was in juli 2011, 9 blokken hebben ze gemaakt, en Gerrie heeft er voor gekozen om sommige dubbel te maken, om zo een lekker maatje te krijgen, de eerste les ging zuchtend en kreunend en vroeg ze zich af of ze het wel leuk vond, maar ik kan jullie vertellen dat ze inmiddels nog een top af heeft, groter als deze, en bezig is met de vervolg cursus en ook daarin heel erg lekker gaat. missie geslaagd . maar vinden jullie hem niet ontzettend mooi! Ikke wel.

1 opmerking:

Wieke van Keulen zei

Hij is prachtig, deze quilt. Leuk met de rode biezen. Complimenten ook voor jou Jacq; jij hebt haar tenslotte de kneepjes van het vak geleerd.