Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, februari 18, 2012

mijn meisje

Deze mooie dame heb ik van mijn man gekregen, hij heeft dr geruild met een door hem zelf gefokte hackney merrie, Omdat ik deze zo leuk vond/vind, vanmiddag hebben we dr opgehaald, en over 2 maanden krijgt ze een veulentje, ik wil nog wel eens mopperen over de hoeveelheid pony's die we hebben, en dat het er niet meer mogen worden, en dat heeft hij nu goed opgelost hihi de hoeveelheid is niet veranderd en moeders is verliefd.

6 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Ik ken er niks van, is 't nou een paard of een pony?
Ze is wel mooi ja!

Johanna Zweden zei

Wouw wat een mooi cadeau
Veel plezier ermee
fijne zondag groetjes joke

yvon zei

Ohhhh wat een beauty.... ga je op haar rijden als haar veulen geboren is of is ze er voor de gezelligheid.....

marjolijn zei

Dat is wel een bijzonder kado hoor!
Veel plezier met haar.
gr. Marjolijn

Anoniem zei

Gave cadeaus krijg je van je man! Veel plezier!

Jasmijn zei

Wat een plaatje! Ga je ook met haar rijden??
Heel veel geluk me haar hoor.
groetjes van ons allemaal