Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, april 12, 2012

reconstructie zuiderzeestraatweg

De zuiderzeeroute was een belangrijke handels route russen zwolle en Amersfoort, en ze zijn nu op veel plekken bezig om deze weer in ere te herstellen, zo ook bij ons in het Dorp.  niet handig want het is de doorgaande weg , waar wij aan wonen, vorige week begonnen ze met voorbereiden en gisterenavond werd hij om 7 uur afgesloten omhet asvalt te verwijderen en daar waren ze tot vanochten 6 uur mee bezig, dus jullie snappen wel hoe onze nacht was.
inmiddels is de weg 1 richtings verkeer ook niet zo handig, en dit duurt tot aan de zomervakantie, dan even een paar weken rust en dan gaan ze verder, maar als het goed is krijgen we een mooie weg met bomen en heggetjes ervoor terug, we zullen zien.

even een foto van kruimel die was aan het poseren, niet altijd zo hoor kijk maar:

1 opmerking:

Gonny zei

Dat ik deze blog-bericht gemist heb.... er staan nog wel katten foto's op. Een lieve foto en een stoute... De hamster zal wel niet beter weten?