Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, november 01, 2012

druk

wat een titel druk! tegenwoordig is iedereen druk, maar ik zal het even uitleggen.
Er word vollop geklust om, op en aan ons huis, inmiddels is de schoorsteen gerepareerd, geinpregneerd, de vorst op het dak gemaakt, kapotte dakpannen vervangen(geen idee dat die er waren kom nooit op het dak), is de ene helft vd boom gesnoeid, kon mooi nu er een steiger stond. Heeft Alice een nieuw raam in dr slaapkamer, met oud glas, binnenkort komt er dubbelglas. en staat er nog veel meer te gebeuren zodra er een aantal droge dagen achter elkaar gaan komen, komt er een nieuw dakkapel, en krijgen we zelf een ander kozijn op onze slaapkamer + overal dubbelglas.
Omdat ik zelf al zoveel in huis had gedaan is het nu makelijk bijhouden Jippie! en heb ik me op de zwart wit quilt  gestort, heb hem hem 4 delen gequilt, en vandaag kon de eerste 2 aan elkaar, en hij word mooi( en groot! 2,40 bij 2,40) ben blij dat ik voor deze methode heb gekozen. Ik hoop hem volgende week af te hebben.
en deze mooie fibermail kaarten kreeg ik met mijn verjaardag

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend kaarten, en nog gefeliciteerd
Fijn weekeinden liefs Joke