Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, januari 06, 2013

Kennen jullie deze al

Dit riep Els vd week op een forum waar ik bij ben,
link naar b.o.m.
Vind hem zo leuk, dat ik hem net uitgeprint heb, kwam vanmiddag in mijn bakken leuke stofjes ervoor tegen.
net alsof ik niks te doen heb, maar 2 opdrachten verplicht als voorbeeld voor cursisten, 1 voor de cursus machinaal quilten, de hartjes is voor erbij aghhh dan kan deze ook wel, de ervaring leert dat een block vd maand best te doen is.

1 opmerking:

Guusje, zei

O ja deze is mooi, ik heb hem gezien, veel plezier ik zit zelf nog te twijfelen.