Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, februari 13, 2013

zo blij

mensen die mij wat beter kennen weten dat ik al jaren droom over een nieuwe keuken, en nu is het dan zover dat hij gaat komen, eerst heb ik overal goed gekeken prijzen vergeleken etc. had iets in mijn hoofd, had een grijze keuken bij Ikea gezien en was op slag verliefd, maar bij Ikea werd het kwa prijs niet wat ik wilde, er zat nogal een gat tussen de keuken planner en offerte. behoorlijk teleur gesteld ging ik weer op zoek, ene na de tip van Marina kwam ik uit bij Super keukens en laten die nu een keuken hebben die ik helemaal geweldig vind, dus vanmiddag met man en zoon (die ook mee wou) richting Elburg, en we zijn geslaagt over 8 tot 10 weken krijgen we een nieuwe keuken, met een mooie grote oven die energie zuinig is, 5 pits gasfornuis, en afzuigkap (eindelijk!! die heb ik nu niet) ene een afwasmachine, we hadden geluk met de apperatuur die waren in de aanbieding zodat ik nu met goed spul even veel geld kwijt ben als bij de ikea,
ik loop nog na te stuiteren, ben zo ontzettend blij
dit is hem alleen zo past hij bij ons niet dus de opstelling is heeeeeeeeeeel anders, maar zo hebben jullie wel een idee.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie keuken hoor! Nu nog even wachten en dan kun je je uitleven in je nieuwe keuken. Gefeliciteerd!
Groetjes Anita

Guusje, zei

Wat geweldig voor jullie en wat mooi. Alvast veel voorpret.