Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, juni 24, 2013

wat af!

Sinds 13 mei heb ik er een partime baan bij, en dat betend dat ik nu 2 partime baantjes heb en 4 of 5 dagen in de week van huis ben, en dat is wel heel erg wennen, huishouden en hobby schieten er dan bij in. eten koken , de was bijhouden kost dan al genoeg energie, maar afgelopen donderdag moest ik toch wat hobbyen, en ben ik 3 handdoeken gaan halen om voor 3 zusjes een kadootje te maken, donderdag avond aan begonnen, vrijdag werken, maar sávonds nog even aan verder gewerkt en zaterdag middag heb ik ze afgemaakt.
de gele is in werkelijkheid limegroen, met fuchsia roze letters en gele bloemen er op, de andere 2 hebben we; de werkelijke kleuren..

vandaag een dagje rommelen in huis,(heb een vrijedag genomen) is zo nodig! en dan dinsdag, woensdag vrijdag  en zondag werken, de week erop maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag vrij (zal ik nodig hebben)  de maand juli zullen veel weken van 6 dagen worden, brrrr, maar ja wat moet dat moet.

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Jij bent zeker druk, succes met alles.

Johanna Zweden zei

<ze zijn leuk geworden
Fijne dag groetjes Joke