Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, mei 04, 2014

lang geleden

het is alweer een hele poos geleden dat ik een blog geplaatst heb, Druk met Werk en een vader met Altheimer, en ik doe een poging om mijn huishouden op orde te houden, dat laatste lukt niet zo goed.
dus handwerken komt helemaal achter aan hobbelen.
Sinds de maand
April heb ik meer vaste dagen op het werk en niet meer een dag dienst, dag vrij, avonddienst, dag vrij dag dienst etc, ik kon daar niet zo goed tegen.
Eind maart ben ik weer een op quiltweekend geweest, en dat was heerlijk, lekker bij getankt en de handwerkzin is weer terug. Had Gert zijn Zwart wit mee, moest nog de nodige blokken quilten (met de hand) en als afwisseling zitten haken.
Thuis lekker mee verder gegaan, de zwarte rand heb ik met de machine gequilt.
Op de foto net af, inmiddels is hij gewassen en is de roze vlek er zo goed als uit. je ziet hem alleen als je weet waar hij zat, en ligt hij bij Gert

2 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Mooie quilt hoor. Ja het vergt heel wat tijd en aandacht als je ouders gaan dementeren. Maar tussendoor je hobby blijven doen hoor, dan kan je het beter volhouden. Groetjes van Joke

Guusje, zei

Wat een mooie quilt. Pas maar goed op jezelf en sterkte met je vader.